Bemutatkozó

2009.10.12. 22:13

Stáblista, avagy akik a blogot írják:

Eszter: 25 éves biológus vagyok. 2001-ben tértem meg, de főleg az utóbbi években igyekeztem minél közelebb kerülni Istenhez, és minél többet megtudni róla. Zsófival egy éve találkoztam, és sokat beszélgettünk a kereszténységről, ami mindkettőnk javára vált. Sokat kérdezett, és sok mindenben elgondolkodtatott. Elkezdtük együtt keresni a válaszokat, együtt fejlődni a hitben, és ezek a beszélgetések adták az ötletet ehhez a bloghoz, amely talán majd előrelendít másokat is Isten megismerésében.

Zsófi: 26 éves szociológus-közgazdász vagyok. Friss keresztényként (2009-ben tértem meg) számtalan téma merült fel, amelyek az újdonság erejével hatottak rám, és sok kérdést vetettek fel bennem. Ezeket a kérdéseket aztán Eszternek tettem fel, aki mindig lelkesen és kitartóan próbált rájuk válaszolni. Beszélgetéseink révén fejlődünk, és együtt mindig könnyebb azon a néha nehéz, néha rögös, de mindenképpen izgalmas és nagyszerű úton haladni, amely Istenhez vezet.

A bejegyzés trackback címe:

https://kerdesek-valaszok.blog.hu/api/trackback/id/tr981446237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása